dijous, 19 de març del 2009

Dia 1 - Si es que s'en pot dir 1 (#30)

Avui crec que podriem dir que comença realment la meva aventura per Itàlia. Paradoxalment avui fa 30 dies que estic aquí, a Torí, però la "aventura" tot just ha començat.

Buscar pis, descobrir la universitat, conèixer a gent, retrobar-se amb antics companys, veure diferències culturals, culinaries, paissatgistiques... podriem dir que els meus primers 30 dies aqui van ser dies de "turista", és a dir que entre que un s'adapta, que encara no té feina i que descobreix un nou entorn, no es que visqui molt en un lloc sinó que hi passa.

Avui en canvi la cosa és diferent, potser pel fet de portar 30 dies psicològicament hi ha hagut algun canvi, però segurament només es tracta del període de temps que m'ha fet falta per trobar que ja estic "completament" adaptat a un lloc: Transport public dominat, carrers bàsics coneguts i ubicats, pis trobat satisfactoriament, caràcter de la gent conegut, situació econòmica constatada i inclus diria "rutina" (si es que ho puc dir així) establerta: ja puc començar el blog!

A partir d'avui amb la regularitat que pugui (prometo més dedicació) afegiré entrades per tal de (no ens enganyem) regalar-me a mi mateix un resum del que he fet, i compartir amb qui ho vulgui les meves experiències. O sigui que ens veiem al dia 2.

Per no deixar el comentari del primer dia poc complert (és cert que el salt de 30 dies és important) afegeixo un video que m'agrada molt de Torí. Fins demà.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada